静盟论坛--一场风花雪月的事

标题: 大家好,报到了。 [打印本页]

作者: 迷恋眼线    时间: 2005-2-8 05:14
标题: 大家好,报到了。
hi, how's it goin?
作者: liumeteor    时间: 2005-2-8 07:15
<>hehe, welcome.</P><>have fun!</P>[em07][em01]
作者: 舒月    时间: 2005-2-8 07:28
<>Happy new year !</P><>You are welcome !</P>[em07]
作者: 静情分享    时间: 2005-2-8 07:30
<>why  do we  speak english</P><>  happy new year</P>
作者: 迷恋眼线    时间: 2005-2-8 18:21
<>Sweet, mate~</P><>I'll catch you later~</P>
作者: 菲靡靡之音    时间: 2005-2-8 23:34
your introduction is quite strange?why you speak  english?hehe!rene_xj is behind you !


作者: 人生若梦    时间: 2005-2-9 00:13
<>because   speak  english   vear   interesting........</P><>yer  or  no?</P>




欢迎光临 静盟论坛--一场风花雪月的事 (http://bbs.xujinglei.org/) Powered by Discuz! X3.2